מכירת זהב

קניית זהב
מתכות יקרות

המושג "מכירת זהב" מתייחס לשתי פעולות שונות:

1.       מכירת זהב ישן על ידי אנשים פרטיים.

2.       מכירת זהב על ידי חברות העוסקות במסחר בזהב.

המסחר בזהב הינו אחד מסוגי המסחר העתיקים ביותר, אשר החל באמצע המאה ה-19, עם גילוי מכרות הזהב בקליפורניה. מאז הלך ערכה של מתכת זהובה זו להאמיר, ועד היום ערכו של הזהב הינו רב ביותר, ונכון לנתוני הבורסה של היום, הוא עוד ממשיך ועולה.

הזהב משמש בעיקר לייצור תכשיטים, אולם גם לצרכים אחרים כגון ציפוי משטחים שונים, ייצור מדליות וגביעים עבור תחרויות שונות, שימושים שונים בננו-טכנולוגיה, תחליף לפלטינה המושתלת בגוף ועוד. בגלל חשיבותו וערכו הרבים של הזהב, אין ספק שפעילות כגון מכירת זהב הינה חשובה ביותר לשימורו.

מכירת זהב על ידי אנשים פרטיים

אנשים רבים הינם בעלי תכשיטי זהב, אשר לא תמיד נמצאים בשימוש. אלה יכולים להיות תכשיטים שהועברו בירושה או תכשיטים שנקנו לפני זמן רב והיום כבר לא באופנה, ולמרות זאת ערכם יכול להיות גבוה מאוד. לאנשים אלה מומלץ מאוד לבצע מכירת זהב לגורם מורשה, אשר יאפשר להם לקבל סכום כסף שיכול להיות לא מבוטל.

הרי לפניכם מספר טיפים שיסייעו לכם לבצע מכירת זהב מוצלחת:

  • אם יש ברשותכם תכשיטי זהב או חפצים אחרים העשויים מזהב ואשר אינם בשימוש, מאוד מומלץ שתבצעו מכירת זהב. אבל, כדי שתוכלו להיות בטוחים שמדובר בעסקה הוגנת, חשוב שתקפידו על הכללים הבאים:
  • שקלו בעצמכם את פריטי הזהב בבית, באמצעות משקל מטבח, על מנת לקבל הערכה של משקל הזהב שברשותכם. כמובן שלא תוכלו לדעת מהי צפיפות הזהב או מהי תכולתו, אבל בהחלט ניתן לקבל מושג כללי על משקל הזהב שברשותכם. לאחר מכן התעדכנו במחיר הזהב בשווקי המסחר העולמי, על מנת שתוכלו להעריך מהו שווי הזהב שברשותכם.
  • את העסקה עצמה מומלץ, אם אפשר, לבצע במקום שאתם בוחרים, ובכל מקרה חשוב מאוד שאתם עצמכם תשהו במקום בעת ביצוע השקילה המקצועית, כדי שתהיו עדים לתוצאות.
  • חשוב שתקפידו על קבלת הכסף תמורת הזהב שאתם מוכרים במזומן בלבד (מזומן, העברה בנקאית או צ'ק בנקאי).

מכירת זהב על ידי חברות

חברות העוסקות בקניית ובמכירת זהב, כמו חברת גולדקס מתכות, רוכשות זהב מאנשים פרטיים, מזקקות אותו ומוכרות אותו כזהב טהור ומפעלים ולחברות לייצור תכשיטים ומוצרי זהב אחרים. כך, באמצעות מכירת זהב על ידי אנשים פרטיים ניתן להמשיך לייצר מהזהב את התכשיטים הזוהרים ואת שאר המוצרים שבהחלט ניתן לומר עליהם, שהם שווים זהב.

גולדקס מתכות מציעה לכם עסקה הוגנת של מכירת זהב. לקבלת מידע נוסף ולקביעת פגישה – צרו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם.

מכירה, מכירת זהב

דילוג לתוכן